Din varukorg är tom.

Strategisk kommunikation

Malin Ström

Malin Ström
Social mediestrateg

Malin Ström vänder sig till företag, myndighter och organisationer som vill vara en del av utvecklingen och ta del av de affärsmöjligheterna som de nya mediekanalerna ger upphov till. En social mediestrategi och implementering av sociala medier i verksamheten är ett omfattande och långsiktigt arbete som kräver kunskap om de tekniska verktygen och förståelse för det annorlunda ”tänket”, men även ett aktivt ställningstagande gällande sociala mediers konsekvenser för verksamheten. Malin bistår i framtagning av verksamhetens sociala mediepolicy och strategi och guidar kunden vidare i arbetet genom rådgivning och konsultinsatser. Många är de kunder som vittnat om att Malins utbildningar har förändrat sättet de sett på sociala medier. För att göra en lyckad implementering av verksamhetens sociala mediestrategi krävs kunskap om verktygen, en vilja att förändras, ett öppet sinne, stort engagemang, uthållighet och vilja att dela med sig och förståelse för den transparens som sociala medier ger upphov till. Malin hjälper företaget att nå dit.

Medverkat i

Att undervisa i sociala medier för Yrkeshögskolan
Att undervisa i sociala medier för Yrkeshögskolan

  Syftet med den 12 veckor långa kursen - Kommunikation och marknadsarbete -  var att ge studenterna god insikt i hur man arbetar med kommunikation in...

Grensmans tankar - om text, språk och kommunikation

Malin Ström skriver för Grensmans Megafon
7 exempel på hur du kan anpassa vad som ska visas på ditt nyhetsflöde i Facebook

Är du trött på att se dina vänners spelresultat i Facebook och vill se mer av uppdateringarna från vissa vänner och Facebooksidor... och mindre av an...