Tryck ”Enter” för att hoppa till innehåll

Content Marketing – känslan av att ha en ny bok i handen

Det är något speciellt att ha sin nya bok i handen. Att bläddra igenom sidorna och konstatera att allt det där jobbet man lade ned, det resulterade ju faktiskt i något.

Content Marketing har precis kommit från tryckeriet, friexemplaren är utskickade och de första beställningarna har trillat in. Härliga tider!

Nu ska jag arbeta vidare med det extra material som jag tänker att alla mina läsare kan ha nytta av. Jag kommer att samla alla resurser och material här på sajten och fylla på efter hand.

Och sedan blir det föreläsningar (så klart), bokningarna har redan börjat komma. Och snart, strax efter jul, är planen att sätta igång med nästa bokprojekt. Något ska man ju fylla tiden med.


Du kan läsa ur Content Marketing via sajten Smakprov, eller så kan du beställa boken direkt av mig i min bokhandel, eller så kan du använda din vanliga bokhandel, som Adlibris eller Bokus.

Om du är lärare som funderar över om den skulle passa i din undervisning, så kan du beställa ett gratis utvärderingsexemplar via Sanoma Utbildning.

ur Content Marketing (1)ur Content Marketing (2)ur Content Marketing (3)