Hanna-Karin Grensman, författare av E-handel i praktiken och Content Marketing, berättar hur du som företagare kan använda böckerna för kompetensutveckling.
Inlägg publicerade i “Case inom affärsutveckling och digitala strategier”
NÖJDA KUNDER INOM AFFÄRSUTVECKLING OCH DIGITALA STRATEGIER
Några av de uppdrag som vi utfört inom ramen för affärsutveckling och digitala strategier.
Kunderna har nya köpbeteenden och med den digitala världen kommer nya möjligheter och förväntningar. Det betyder i praktiken att alla som arbetar med försäljning och…
Inom ramen för projektet WestKomp 0.1 hamnade jag i Uddevalla för att föreläsa om hur man startar och driver en e-butik. Med på videolänk hade vi deltagare från Borås,…
Det är med stor glädje som jag välkomnar kompetenta it-företaget Treetop Innovation och dess vd, Håkan Andersson, som ny kund! Uppdraget innefattar en rad roliga aktiviteter…
WestKomp 0.1 är ett projekt som syftar till att öka den digitala kompetensen inom områden som marknadsföring, affärsutveckling, e-handel och användandet av digitala plattformar. Målgruppen…
Varje gång som jag håller kurser för yrkeshögskolan anstränger jag mig för att mina studenter ska få arbeta med verkliga företag och leverera kvalitativa produkter.…
Marknadsföreningen Stockholm bjöd på frukostseminarium på temat E-handel i morse hos Sanoma Utbildning. Ett femtiotal personer, inklusive undertecknad, var på plats. Under föreläsningen gick jag igenom strategier…